UKENS INNVEIING

Ingen jubelscener å spore på badevekten i dag nei. Mer banning og mumling for meg selv «hvordan er det MULIG ???».

Jeg har altså gått OPP 1,2 kilo siden TORSDAG, men ned 0,7 siden forrige mandag. Grrrrr….

Men, får se på helheten og ta med de 0,7 kiloene som fasiten viser siste uken. Kan vel ikke forvente mange kilo i uken lengre, herfra flater det vel litt ut, er vel bare å regne med.

Denne uken har jeg ikke skeiet ut med unntak av lørdag, så jeg gikk nok ut av ketose da i ca et døgn, mens ellers har jeg vært i konstant ketose. Kaloriinntaket har vært for lavt. Har lagt på mellom 470 – 690 kalorier for dagen rett og slett fordi jeg ikke har hatt matlyst og at jeg ikke har hatt tid til å tenke på mat. Dette vet jeg fordi jeg har lagt inn alt jeg har puttet i munnen på nettsiden diett.no, da kan jeg samtidig følge med på hva jeg får i meg av alle typer næringsstoffer og kan være en grei pekepinn når jeg skal se tilbake og se hva gikk bra og hva gikk ikke så bra. Denne uken er det nok kaloriinntaket mitt som har vært for lavt (helt motsatt av andre dietter) så det får jeg prøve å endre på i uken som kommer.

Jaja, da har jeg altså fremdeles 6,2 kilo igjen å bli kvitt, og med den farten her, vil jeg da være i mål om 8 uker, spørs om tålmodigheten min holder så lenge … Satser på at det går fortere 🙂

Det var altså status så langt, men som sagt før, jeg gir meg IKKE denne gangen !!!

6 tanker om “UKENS INNVEIING

  1. 0.7 er bra det også 🙂 du har nok ligget for lavt i inntaket og da kvitter ikke kroppen seg med noe. Min utskjeiing resulterte i 2 + siden torsdag (mest sannsylig vannet som er kommet tilbake) Nøtter kan være en god energikilde når ikke du har noe særlig matlyst. Da får du både næring, fett fra sunne oljer og litt mer overskudd 🙂

  2. Vannet som er på plass igjen da sikkert ja 🙂 Får være fornøyd med mine skarve 0,7 jeg da (høres helt håpløst lite ut men men …) Nøtter ja, ikke dumt, hvilke nøtter snakker vi om da ??? Fant forresten nye pølser på ICA i dag, kjøpte meg et par pakker så jeg har noe å «knaske» på når jeg ikke er sulten, eneste som går ned for tiden, orker ikke tanken på brød og pålegg, blæ… 🙂

  3. Paranøtter er vel de som inneholder minst karbohyrdat. Her er en liste jeg fant:
    http://www.lavkarbo.no/matvaretabell/frukt-og-gronnt

    Tilbake på brødet for min del, men smaker ikke så godt. Hadde noe magevirus som gjorde at jeg var kvalm sist jeg spiste det. Har ikke vært så lysten, men gikk greit i dag 🙂 Skal måle med stix i kveld. Har pleid å ligge på ca 50g karbohydrat om dagen, og sikkert derfor det tar 2-3 dager før jeg når ketose. I dag har jeg spist 4 skiver med skinke og skal ha pølser og eggerøre senere, så da ender jeg opp med mindre enn 10 gram. Satser på at det blir farge i kveld 🙂

    • Supert, takk for listen Liv 🙂 Da blir det nøtter på butikken i dag. Her ble det en pølse til frokost og en til lunsj, he he, on the go 😉
      Jeg skal riste mitt brød i dag og ha karbonader og egg til middag. Krysser fingrene for rosa stix i kveld til deg 🙂

      • Ingen rosa stix i går kvel, men satser på å være «back on track» i dag. Prøvde Jacob’s baconpølser i går og de var kjempegode. Takk for tips. Blir nok en del pølser fremover 🙂

Legg gjerne igjen en kommentar til dette innlegget

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.